The Cheapest keys around!
You are not logged in!
To get full member acces register!


We supply our men
 
HomeCalendarFAQSearchMemberlistUsergroupsRegisterLog in
Contact a ADMIN before buying a key!
We made a new Home page where you can simply order the keys now!
To everyone that needs MW2 keys. Sorry for this anoying situation!! We hope to find a new supplier ASAP!

Share | 
 

 New H.A here

Go down 
AuthorMessage
Sgtsteeley
Admin
avatar

Posts : 7
Thanks! : 0
Join date : 2010-04-10
Age : 26
Location : Wales

PostSubject: New H.A here   Sun Apr 11, 2010 9:54 pm

Hey all, ive just been accepted as head administrator, I will be sorting out the payment of keys etc..
so if you want to buy a key you come to me or any of the other admins ..

Thanks

Luke. Steele // AKA / Sgtsteeley
Back to top Go down
nerd

avatar

Posts : 6
Thanks! : 0
Join date : 2010-04-11
Age : 27

PostSubject: Re: New H.A here   Sun Apr 11, 2010 10:47 pm

sup sexyyy
Back to top Go down
nickynerd
Admin
avatar

Posts : 23
Thanks! : 0
Join date : 2010-01-11
Age : 25
Location : Holland

PostSubject: Re: New H.A here   Mon Apr 12, 2010 8:44 am

well ik dont know you but i trust kris so i think its fine lol.

btw sorry if i respond late. my internet is down so i only can check @ school.


anyways welcome

_________________
KeysAreCheap Administrator

pm me

or

send me a e-mail : diedke@live.nl

Hope you guys think good about the site!
Back to top Go down
http://ww.keysarecheap.com
Sgtsteeley
Admin
avatar

Posts : 7
Thanks! : 0
Join date : 2010-04-10
Age : 26
Location : Wales

PostSubject: Re: New H.A here   Mon Apr 12, 2010 10:48 am

Cheers

damn it nicky, dont try seduce me while im in college!

Cool
Back to top Go down
nickynerd
Admin
avatar

Posts : 23
Thanks! : 0
Join date : 2010-01-11
Age : 25
Location : Holland

PostSubject: Re: New H.A here   Mon Apr 12, 2010 2:11 pm

who is nicky lol

_________________
KeysAreCheap Administrator

pm me

or

send me a e-mail : diedke@live.nl

Hope you guys think good about the site!
Back to top Go down
http://ww.keysarecheap.com
nerd

avatar

Posts : 6
Thanks! : 0
Join date : 2010-04-11
Age : 27

PostSubject: Re: New H.A here   Mon Apr 12, 2010 2:39 pm

its me hehehehe
Back to top Go down
krisa



Posts : 29
Thanks! : 5
Join date : 2010-02-16
Location : My GirlFriends sweaty clit

PostSubject: Re: New H.A here   Tue Apr 13, 2010 2:52 pm

hahaha gosh i love you two Smile

you both make me laugh hahaha Smile

welcome my good friends and i trust u 2 kaboom Smile
Back to top Go down
http://httap.com
Sponsored content




PostSubject: Re: New H.A here   

Back to top Go down
 
New H.A here
Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
The Cheapest keys around! :: General :: Introduce yourself here!-
Jump to:  
UseAds.com - Advertise your site at UseAds.com for only 5 Dollars a Month!Forum create on Forumotion | Video games | Call of Duty | © phpBB | Free forum support | Contact | Report an abuse | Forumotion.com